دیدارهیات مدیره مرکز تخصصی آپا دانشگاه جهرم با امام جمعه این شهرستان جناب آقای آیت الله دکتردژکام

1396-02-04
مدیریت انتشار

 

در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه جهرم انجام شد دکتر مسعود نادریان ضمن تبریک سال جدید از  حمایت های جناب آقای دکتر دژکام در مرکز آپا دانشگاه جهرم که ازابتدا تا کنون همراه دانشگاه بوده اند کمال تشکر و قدردانی نمود و از ایشان به عنوان عضو افتخاری اعضای هیات مدیره دعوت به عمل آمد.

در ادامه نیز رئیس دانشگاه جهرم در سخنان خود افزود: در سالی که" اقتصاد مقاومتی ، تولید - اشتغال "  از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده با راه اندازی مرکز تخصصی آپا در دانشگاه جهرم بتوانیم بهره برداری مفید و کاملی از این سال داشته باشیم.

دکتر نادریان همچنین با اعلام وجود نیرو های متخصص در دانشگاه همکاری های گسترده در زمینه های مختلف علمی و فرهنگی شهرستان تأکید کرد: ظرفیت علمی دانشگاه جهرم در همه سطوح آموزشی، پژوهشی و خدمات فکری و استراتژیک در خدمت مردم شهرستان جهرم می باشد.

در ادامه این دیدار آیت الله دژکام امام جمعه شهرستان جهرم ضمن تقدیر، از حضور ریاست، اعضای هیأت مدیره  و هیئت همراه، برای مجموعه این مرکز آرزوی موفقیّت و سربلندی کرد و گفت: موفقیت های دانشگاه جهرم  و مرکز آپا با مدیریت جهادی دکتر نادریان  وحدت و همدلی هیات مدیره ، اساتید ، دانشجویان و کارکنان موفقیت های چشمگیری را به دنبال داشته است.

ارتباط با ما

07154372274
apa@jahrom.ac.ir
apa.jahrom.ac.ir
استان فارس، جهرم، دانشگاه جهرم

آماز بازدید

  • بازدید فعال 9
  • بازدید امروز 99
  • بازدید کل 1377488
  • نشانی شما 172.30.21.1

مراکز همکار

مرکز امداد رایانه ای سازمان فناوری اطلاعات ایران سازمان پدافند غیرعامل